Napisane przez: Norbert Owczarek | Październik 11, 2015

[3 X 2015] Jesień w Pieninach – relacja

W dniu 3 października byliśmy na wycieczce szkolnej w Pieninach. Zbiórka pod szkoła o 6.00 rano! Początek wycieczki to wyjazd wyciągiem na szczyt o nazwie Palenica. Prowadził nas bardzo fajny przewodnik, którego oczywiście nie można było wyprzedzać. Kolejnym szczytem do zdobycia był szczyt ”Wysoka”1052 m. z którego rozciągał się piękny widok na Tatry. Warto dodać, że w tym dniu dopisywała nam wspaniała pogoda. Podejście na ”Wysoką” było dosyć ostre, ale mimo to wszyscy daliśmy radę.:) Kolejnym etapem naszej wędrówki był wąwóz ”Homole”, który jest rezerwatem przyrody. Jest tam przepięknie. Po wyjściu z wąwozu udaliśmy się do Szczawnicy, gdzie mieliśmy chwilkę na zakup pamiątek. To niestety był już koniec naszego pobytu w Pieninach. Do domu wróciliśmy o 22.00,zmęczeni,ale bardzo zadowoleni. Wycieczkę do Szczawnicy zaliczam do najlepszych. Kto nie był jeszcze w Pieninach, serdecznie polecam. Jest przepięknie!!!

Weronika Słomczyńska (lat 10)